Uudised

EDRA Finals

  • 10.10.2019

Kõik, ongi läbi! Märkamatult on suvi läbi ja Eesti kiirendushooaeg on läbi ja kui aus olla siis ma olen ka omadega jumala läbi. Aga… et mitte nii kiirelt alla anda ja ikka eestlaslikult hambad ristis edasi punnitada, siis Harri meil arvas, et peale EDRA Finalsit lähme Poola võistlema. Kui meil tavaliselt on palju häid tiimikaaslaseid, kes igast sõgedate ideede peale piltlikult labakuga vastu vahtimist annavad, siis seekord olid asjad teisiti. Ilmselt gripihooaeg või midagi. Anyway, Harri hõiskas Mati poole (noh, teate küll, see valge 300zx omanikust staarkiirendaja Mati), et davai lähme Poola. Mina seal kõrval seisin oma kõige ilmekama noh-kohe-saadetakse-Harri-pikalt näoga ja ootan, et Mati selle jutu peale meie keevitusguru traumapunkti lõdvestavat süsti tegema viiks. Aga no EI! Härra hõiskab selle peale naerusuil, et ooota misasja, DAVAI, ENTER, teeme ära!…Ja mul heliseb kõrvus Ranno Satsi legendaarne lause no kuda ta nüüd nii hull sai….

 Tegelikult ma pidin hoopis sellest EDRA Finalsist kirjutama, aga no Harri pole ka siin ainuke kellel vahest lappama läheb. 

Igaljuhul…ükspäev korjasime Leissoni kuskilt linnast auto peale ja käisime dünos ära. Et asi ikka lihtne ei oleks siis tegime seda Lõuna-Eestis, ilmselgelt..kus siis veel eks. Samal ajal kui mina tiimibussis vahelduva eduga unevõla pärast magada üritasin ja lammaste kokkulugemise asemel dünost tulevate häälte tõttu lennukite starti ette kujutasin, said poisid oma asjadega ühele poole. Mingi päev, vist oli teisipäev, käisime jälle testimas. Tagasild, mis oli vahepeal mingil põhjusel deformeerunud ja taaskord ära parandatud, töötas jälle ilusti. Masin sai vahepeal uue esisilla ja koos sellega ka esipidurid. Sild iseenesest on hea, aga pidurid on nii tillukesed, et tuli hakata pidurdusvarju kasutama. Testimis võimaluse eest täname jälle Carli. Uskumatul kombel piisas ainult auto pisihooldusest ning parampampaaaa (säraküünlad ja õhupallid), oli masin vist esimest korda elus enne võistlust nii valmis, et ausalt ka, garaasis oli imelik olla lausa. Märt istus ühes nurgas, suits ees, Harri teises nurgas kohvitassiga, mõlemad pläkutasid midagi jalg üle põlve kõlkumas nagu naised saunas. 

Reedel, mis oli niiöelda trennipäev, avasime lõpuks ka pudeli! Ei, ei, mitte alkoholi pudeli vaid selle sinise, mis nüüdseks juba terve hooaja murutraktori tagaistmel on kükitanud ja ainult kaalujaotuse eesmärki täitnud. Sellest ajast peale on Harri ja Nos nagu Puhh ja Notsu – lahutamatud sõbrad. Saime ka uue rekord 9.67 mis oli pigem kehva 60ft ajaga 1.51. Reedese päeva tegi huvitavaks veel see, et tegu oli rohkem nightrace-ga kui see Saarelaks. 

Laupäeval tõdesime, et see 9.6 sai sõidetud slikiga millest oleks saanud mingisuguse vintitš põrandapesu mopi valmistada. Kvalifikatsioonis saime parimaks 9.77 ja endiselt oli tagarataste asemel mopilaadne toode mille tavainimene võib vabalt mõne tõukoera või instagrami kõige snoobima mooriga segi ajada. Peale selle tuustaka avastamist mis slikkidest järel oli, sõitis jällegi Tanel Simon üliheli kiirusel Mati poole ZX-lt rattaid alt ära keerama. Peale Mati masina papude alla saamist ja enne seda kui roheline troll suutis uuesti tuure koguda, lendas pooltelgi nagu taevalaternaid Tais. Dragi slikid vs quick time pro on nagu pehme kaisukaru vs marutõbine rebane vms. Parim lõppkiirus mis sõidetud sai, oli 244 km/h, mis uueks hooajaks annab kõvasti potensiaali. 
Siinkohal tahaks edasi anda meeletud tänusõnad paadunud Audifännile ja Maxx ECU mastermind-ile seltsimees Gert Leisson-ile. Ja seda mitte ainuüksi selle pärast, et ta oli Laupäeval selga tõmmanud BMW t-särgi ja nägi välja nagu lammas hundinahas mkhõmmm..oih…nagu hunt lambakarjas, vaid kogu selle toetuse ja kaasa mõtlemise eest perevaguni seadistamisel. Ilma temata oleksid meil kõik poolteljed terveks jäänud – hoidku jumal selle eest. Tänud ka kogu tiimile ja sõpradele kes meid nõu ja jõuga aidanud on.
Ja nüüd Poola (keerame nitrot peale ka või lähen koju nah?)….
Aitäh Teile:

Hydroscand Eesti
Yacco Estoniastonia 
Stance.ee
Lexplast
Maxxecu Estonia
Sleepers Garage
Plastprofiil OÜ
#värvikuningas
#jjfabrication
Windorf OÜ
#alsystems 
#novoral 
Unt & Leisson – Racing & Tuning Parts
Fifty Visual
#Arbeiter Grupp OÜ
HL Autoosad
Randesko As
#foodmood
Kalatooted
#harrisweldworks

IVO SOLDAN
TARVO PESOR
JAAK SIMISKER
MICHAEL REILJAN
FREIDRICH MEINHARD RUDISSAAR
ARTUR ŠAROV 
ÄLEX HAAMER 
PRIIT PUKS 
TANEL KODUSAAR
MARGUS LIIVA 
JANAR LEPMAA 
MARKO JÄETMA
TEILIKA ANIJÄRV
KASPAR KIISA
MARCEL DAVID TÕELEID
TANEL TUMANSKI 
MICHAEL MARTINSON
CÄROLIN KÄSPER 
KAURI KUUSK 
TAAVI LAADUNG 
MAIKEL HÄRM
LAURI LIBLIK
KEN HIIEKIVI
FILIPP-GEORG UUS
JAANA SIDOROV
RAGNAR MIKSON 
JAGNAR PINDMAA 
KRISTJAN JUHKAM
GARLOS LUKAS
GERTO KADARIK 
TIIVO KALLAS 
ALLAR AIGRO 
ANDRE TRUŠENKO
TAAVI NORMAK 
UKU KELDER
HENDRI 
ANDRES REA
MARTEN ERMO
MIHKEL PAJU
JANAR LÜKK
PAULA JOHANNA ADAMSON 
KRISTOFER ROBIN KIIK 
MEELIS MEERITS 
KRISTOFER KOOBAK
KAIN KIVISAAR
RITA-MAI SIMON
JARMO PERTEL
MÄRT KALJURAND
KALATOOTED.EE
JN CARDETAILING
TRF44
CSG CUSTOMS
NORDIC CUSTOM BIKES